پیام تربیتی

مدیران عاشق

 آب فقط زمانی خسته می شود که ازحرکت بازایستد! آب نرم ترین است اما سخت ترین هارا نرم نرم میکند!              

 
 

 


http://www.shafaf.ir/fa/news/95219/عکس-انعکاس-زمین-در-قطره-های-آب 



نظرات شما عزیزان:

زارع بیدکی
ساعت12:40---14 ارديبهشت 1392
سلام سالروزشهادت استاد شهید مرتضی مطهری را تسلیت وروزمعلم را بهشما تبریک عرض میکم

ساعت20:59---6 ارديبهشت 1392
سلام

دعا می کنم با اب نرم نرم، نرم بشبد

وبتون توپهپاسخ:مرسی عزیزم منهم برات دعا می کنم


ريحانه
ساعت22:45---30 فروردين 1392
سلام جناب مدير ميخواستم بدونم مدريت کار سختيه؟!


پاسخ:نه زیادسخت نیست فقط عشق وعلاقه میخواد


اعظم
ساعت0:04---25 فروردين 1392
ممنون که به من سر زديد وبلاگ جالب وپرمحتوايي داریدمنتظر حضور گرمتون هستم التماس دعا
پاسخ:خواهش میکنم وبلاگ شماهم مفیدبود


پریناز
ساعت22:38---24 فروردين 1392
وبلاگ احساسی وباحالی دارید تبریک میگمپاسخ مرسی ازتوصیفاتتون

ساناز
ساعت21:57---21 فروردين 1392
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه پاسخ:منم به توتبریک میگم به خاطروب رویاییت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 21 فروردين 1398برچسب:,ساعت 10:0 توسط یک مدیرعاشق|


آخرين مطالب
» پ نه پ
» برگه عشق
» آن روزکه......
» نسل ما.....
» کویرعشق
» یاعلی رفتیم....
» فاطمه, فاطمه است
» پیام مدیریتی
» پیام تربیتی

Design By : RoozGozar.com